FANDOM

ZeWiki — саме оцей вікійний хостинг, де Ви зараз знаходитеся і сторінку з якого читаєте.

Історія виникнення

Українські користувачі, серед яких були і адміністратори даного проекту, тривалий час шукали надійний вікійний хостинг для створення власних проектів українською мовою. Зустрілися і познайомилися через скайп на платформі Вікія.

Усе було б непогано. Оформлення і можливості Вікії повністю влаштовували. Навіть можна було б змиритися із видаленням цицьок Сарою (на згадаємо прізвища). Але ось раптом зайшла мова про створення української спільноти. І тут понеслось... Навіть україномовний хелпер був проти. Основний аргумент — малочисельність українського порталу і його низька активність. Проте, як здалося зі сторони, питання все-таки в узурпації влади. Так назріла необхідність створення власної хостингової платформи.

Винаходити ровер не стали. UA2004 узяв за основу складний і заплутаний, але ж відкритий і випробуваний код Вікії, і на його основі створив цю платформу. Перші ЗеВікі почали створювати в вересні 2013. На протязі жовтня триває тестування обмеженою кількістю юзерів і виправлення багів засновником.

Виноски