FANDOM

LAZ A141 Liner
LAZ A141 Liner 01
Підпис ЛАЗ 141 Лайнер
Роки випуску з 2012
Завод- виробник ЛАЗ
Місце виробництва Львів
Габарити (д/ш/в) Довжина, мм 9 200
Ширина, мм 2 550
Висота, мм 3 000
Швидкість (макс/номін) Макс.швидкість при повному завантаженні, км/год 100
Макс.швидкість пустого автобуса, км/год 100
Місць (сидіння/стояння) Місць для сидіння 30-35
Повна місткість 30-70
Двигун, потужність дизельний DEUTZ BF4M1013 (Євро-2)
Yuchai YC4G (Євро-2)
Система керування ZF Friedrichshafen AG
Потужність, кВт 132—140
Витрата ДП при шв. 60 км/год на 100 км, л 18

LAZ A141 Liner (укр. ЛАЗ А141 Лайнер) — 9,2 метровий автобус середнього класу Львівського автобусного заводу для міських, приміських та міжміських перевезень пасажирів на відстані до 400 кілометрів, що вперше був представлений 29 травня 2012 року.

Автобус є наступником моделі LAZ Liner 9. Після ребрендингу в 2014 році отримав назву ЛАЗ 965 Легенда на честь легендарного ЛАЗ-695.

Кузов — оцинкований, з терміном експлуатації 15 років. Дизайн передньої і задньої склопластикових масок вирішено в стилі відомих низькопідлогових CityLAZ. На автобусі встановлено двигун DEUTZ BF4M1013 (Євро-2) потужністю 190 к.с. або ж Yuchai YC4G (Євро-2) потужністю 180 к.с. Окрім цього, можливе встановлення двигуна, який відповідає сучасним європейським нормам викидів до Євро-5.[3] Коробка передач від європейського виробника ZF і рульовий механізм теж фірми ZF. Передня і задня ресорна підвіска з компенсуючими пружинами.

Лайнер 141 має сім варіантів планування салону, з них п'ять — міські та приміські версії, і дві — міжміські: звичайна на 35 місць для сидіння і підвищеного комфорту на 30 місць[3], обладнана аудіо та відео системами. Ціна автобуса становить 550 тис. грн.[1]

Див. також

Виноски

Випадкова вікі