FANDOM

Взято зі статті «СНІД втік з Пентагону»

СНІД

У 1987 році Управлінням санітарного нагляду США було затверджено вперше противірусний засіб, спрямований на лікування Сніду - азидотимидин. Але цей препарат, як і багато інших подібних медикаментів, розроблених вченими-медиками всього світу, здатен тільки загальмувати розвиток ВІЛ-інфекції. Коли буде знайдено засіб, який зможе позбавити населення Землі від СНІДУ?

Метод скорочення чисельності населення

Статистика нещадна - в період між 1981 і 2006 роками від Сніду померли 25 мільйонів людей. Такі невтішні дані були надані учасниками об'єднаної програми ООН з питань ВІЛ-СНІД. А фахівці Всесвітньої організації охорони здоров'я заявили, що в 2007 році понад 33 млн. носіїв інфекції було зареєстровано, 2,1 мільйон людей померло від цього захворювання.

Частина африканського континенту, яка розташована на південь від Сахари, лідирує за кількістю віл-інфікованих і померлих. У цьому регіоні проживає всього 10 відсотків усього населення Землі, але 70 відсотків з них хворі на Снід. На 150 відсотків зросла за останні роки кількість тих, які живуть з ВІЛ-інфекцією, в країнах Східної Європи і Центральної Азії. Подвоїлася кількість хворих за аналогічний період у В'єтнамі. Перше місце серед азіатських країн займає Індонезія. Катастрофічними є і темпи поширення Сніду в Росії та інших країнах пострадянського простору.

Незважаючи на масштаби захворювання, точне походження його точно так і не з’ясовано. Основна загальноприйнята теорія говорить, що цей вірус був поширений серед зелених африканських мавп і яким чином передався від них до людини. Причиною цього, можливо, є те, що у відсталих країнах Африканського континенту люди полюють на мавп, оскільки м'ясо цих тварин входить в їх раціон.

Проте з цим поясненням згодні не всі сучасні вчені. Деякі фахівці говорять про зловісний змові, посилаючись на два документи, які підтверджують доказ навмисності появи і розповсюдження смертельно небезпечного вірусу.

У 1968 році Міністерство оборони США направило в Сенат запит про фінансування у розмірі 10 мільйонів доларів розробки біологічної зброї. Дональд Марк Артур - доктор і експерт армії США з питань біологічної зброї заявив в сенаті, що потрібно якихось 5-10 років, щоб його наукова група змогла створити мікроорганізм, якому під силу буде вбити імунну систему людини.

Другим підтверджуючим документом вважають Меморандум національної безпеки № 200 від 10 грудня 1974 року «Наслідки зростання світового населення для безпеки США і зовнішні інтереси», який розсекретили в 1989 році. У ньому Генрі Кіссінджер, радник з нацбезпеки, стверджує, що вищим пріоритетом зовнішньої політики США має стати скорочення населення країн третього світу. Але в документі не уточнювалося, які методи пропонував використовувати з цією метою Кіссінджер.

Смертельні «щеплення»

Американський доктор Роберт Стрекер заявив в 1986 році що за допомогою програми «Вакцинація проти віспи» військові сили США змогли поширити свою біологічну зброю. Під час противооспенной вакцинації десятки мільйонів африканців були інфіковані вірусом у 1970-е роки. Геїв і бісексуалів США аналогічна доля спіткала, коли Моз США проводив програму вакцинації проти гепатиту В. В період з 1978 по 1981 рік проводилися «щеплення» в Нью Йорку, Денвері, Сан Франциско, Сент Луїсі, Чикаго і Лос Анджелесі.

Згодом саме в цих містах США з'явилася величезна кількість заражених Снідом людей. Влади, природно, спростовують теорію Роберта Стекера, зате вона знайшла прихильників в особі Алана Кантуэлла, який є автором книги «Доктора смерть», а також Роберта Галло, який одним з перших вчених займався дослідженням ВІЛ. Галло довів, що між віспу і ВІЛ існує якась дивна взаємозв'язок. Хоча Всесвітня організація охорони здоров'я заперечує будь-які звинувачення, але регулярно з'являються нові докази.

Група американських лікарів, очолювана доктором Майклом Адлером, зробила запис в «Міжнародному журналі про Снід», що свідчить про те, що до 1988 року на африканському континенті тільки 30, а ніяк не 90 відсотків (як це було заявлено раніше) випадків зараження ВІЛ відбулися шляхом статевого контакту. 60 відсотків становили зараження через заражені голки! Відома газета «Таймс» відразу поспішила поставити під сумнів висновки М. Адлера - нестерильні голки нібито не могли завдати такого масштабного збитку. ВООЗ заявила, що тільки 5 відсотків випадків стали результатами нестерильних ін'єкцій. Тим не менш, СНІД з дивовижною швидкістю поширюється по планеті, забираючи життя все більшої кількості людей.

Хто і навіщо сприяє поширенню Сніду?

Спеціаліст з змов Бонд Грейвс вважає, що СНІД з'явився в результаті американо-радянського змови, метою якої було знищення чорношкірих і гомосексуалістів. «Спеціальна вірусна програма» - так називалося угоду між цими двома державами, яке було підготовлено ще в 1960 році. Але тільки через 12 років в 1972 договір між США і СРСР був підписаний.

Зі Снідом Грейвс пов'язує також «синдром війни в Перській затоці», за його словами, хвороба поширилася завдяки «щеплень», які робили солдатам. Він стверджував, що сам був жертвою цього захворювання, але зумів повністю вилікуватися завдяки колоїдному срібла. У своїй книзі «остаточне викриття» Гаррі Гламурни пише, що екстракт листя оливкового дерева, лакриці і чай «Эссиак» - ефективний засіб, що допомагає в боротьбі зі Снідом. Але ці препарати просто ігноруються фармацевтичними компаніями. Чому?

Доктор Леонардо Горовитц вважає, що до створення небезпечного вірусу причетні Інститут медичних досліджень Рокфеллера і Національний інститут раку.

Програми «захист здоров'я» стали прикриттям для активного знищення євреїв, латиноамериканців, чорношкірих і гомосексуалістів. У США вирішили всерйоз взятися за спустошення швидко зростаючих країн третього світу. Але СНІД не став останньою розробкою в цій області, потім з'явився вірус Ебола, було створено також препарати викликають рак.

Така точка зору є не тільки серед вчених, але також і серед політиків, і навіть глав держав. Табо Мбекі, колишній з 1999 по 2008 рік президентом ПАР, заявляв, що ЦРУ підтримує розповсюдження ВІЛ. Це дозволяє величезним фармацевтичним компаніям Америки продавати даремні, але дуже дорогі препарати від Сніду. У 2003 році Африканський національний конгрес дозволив розподіл препаратів від Сніду, але при цьому продовжує звинувачувати США у використанні жителів Африки як піддослідних кроликів.

У 2003 році адміністрація Дж. Буша виділила 15 мільярдів доларів на п'ятирічний пакет «Боротьба зі Снідом», спрямований на допомогу жителям Африки і країн Карибського басейну. Однак Оксфордської благодійною організацією був розкритикований відмова Буша імпортувати дешеві непатентовані медикаменти в бідні країни. Програма, на думку представників цієї організації, є брехнею, оскільки великими фармацевтичними компаніями США припиняє будь-які спроби імпортувати недорогі непатентовані препарати.

Також сприяла поширенню хвороби і католицька церква. Її представники закликали своїх віруючих не використовувати презервативи. Вони стверджували, що вони не здатні захистити людину від ВІЛ-інфекції. Кардинал Альфонсо, що є головою Папської ради Ватикану у справах сім'ї, розкритикував можливості презерватива захищати від Сніду. Він сказав, що вірус в 450 менше ніж сперматозоїд, а через презерватив може проникати навіть чоловіча сперма. Чому церква ігнорує статистику, яка свідчить, що за використання презерватива ризик заразитися Снідом знижується на цілих 90 відсотків!

Чи можна виграти битву зі Снідом?

Ймовірно, про дійсне походження Сніду ми можемо ніколи не дізнатися з офіційних джерел. Вірус міг бути створений в лабораторії і потрапити в людську середу спеціально або випадково...Можливо, СНІД - це не страшне захворювання, з яким бореться все людство, а біологічна зброя, що направляється людьми проти людей.

Громадська думка США заперечує «мавпячу» походження Сніду. Газета «Вашингтон Пост» провела опитування, згідно з результатами якого, більше половини громадян США вважають вірус створенням людини, а більше чверті респондентів упевнені, що він народився саме в урядових лабораторіях США, і ЦРУ бере активну участь у цього поширення вірусу. Більшість вважає недоступними для представників бідних і середніх соціальних верств якісні препарати для боротьби зі Снідом, люди, що приймають нові медикаменти є піддослідними кроликами. Багато переконані, що має місце геноцид проти чорношкірих.

Виноски

Випадкова вікі