FANDOM

ВІДДІЛ ПРОДАЖІВ
Тел.: (0627) 483 777, 483 765
Факс: (0627) 483 766
Моб.: (095) 691-02-00
E-mail: ruta_bus@mail.ru
Адреса: вул. Зелена, 1, р. Часов Яр, Донецька область, 84551, Україна.
Графік роботи:
понеділок-п'ятниця з 7-00 до 16-00

ІСТОРІЯ СІМЕЙСТВА МОДЕЛЕЙ «РУТА»

Файл:Газ p1.jpg
Файл:УАЗ p2.jpg
Файл:Волга Лимузин p3.jpg
Файл:ШвДопомога p4.jpg

Дивлячись на достаток у містах України мікроавтобусів - маршрутних таксі, мало хто знає, що близько однієї третини з них виготовлені в маленькому містечку, який розташований в північно-східній частині Донецької області. Це г.Часов-Яр, а виробляє ці автобуси ПАТ «Завод «Часовоярські автобуси», який знаходиться в цьому місті.

Історія заводу багата і різноманітна. З моменту свого створення в 1958 році і по теперішній час доля підприємства нерозривно пов'язана з експлуатацією, ремонтом, а також виготовленням автотранспортних засобів. Колектив має досить широкий досвід в цій області. Слід відзначити, що ПАТ «Завод «Часовоярські автобуси» є саме автозаводом, який відрізняється від автоскладального підприємства наявністю таких видів робіт - ковальсько-пресового, зварювального, фарбувального, складального.

У різні роки доводилося працювати з капітальними ремонтами автомобілів ГАЗ, ЗІЛ, виготовляти спеціальні транспортні засоби на шасі автомобілів УАЗ. Одними з перших в Україні був освоєний випуск вахтових автомобілів на базі ГАЗ-3301, ГАЗ-66 для експлуатації у різних галузях народного господарства. Іншими словами, завод завжди прагнув орієнтувати своє виробництво на Вахтовий автомобіль на шасі ГАЗ-3307. потреби, які були актуальними у держави, у якій він знаходився.

Незважаючи на кризу, який був у автомобілебудування України в пострадянський час, ПАТ «Завод «Часовоярські автобуси» зберіг своє виробництво і більше того збільшив обсяги і розширив номенклатуру продукції.

Одним з напрямків в період 1993-1998 рік було переобладнання легкових автомобілів та виготовлення спеціальних транспортних засобів для служби міськгазу, швидкої допомоги та гірничорятувальників.

Починаючи з 1995 року основною продукцією заводу було виготовлення автобусів малого класу категорії М2, які виконані на шасі ГАЗ 33021 “Газель”. Такими моделями є - мікроавтобус СПВ 33021.01-15 місткістю 13 пасажирів і СПВ 33021.01-16 місткістю 13 пасажирів з місцями для сидіння і допускається перевезення 3 стоячих пасажирів.

При проектуванні стояло завдання створити кузов автобуса нової, оригінальної конструкції, що відповідає вимогам більшості споживачів - міцність, зручність для пасажирів, безпечність, відповідність нормативним вимогам України та конкурентна ціна.

Так в 1995 році вперше в Україні був створений автобус СПВ-33021. 01-15 на 13+1(водій) посадочних місць. Кузов являє собою зварену конструкцію з прямокутних труб, обшиту зовні сталевим листом і склопластиковими деталями. Зсередини кузов складається з внутрішньої обшивки АБС пластиковими листами, сидіннями з пінополіуретанових подушок, покриття підлоги з автолина. Автобус СПВ 33021.01-15 має ряд оригінальних відмітних ознак, які не зустрінеш у жодній з існуючих Газовскіх моделях. Велике за площею засклення салону і висота в проході (1,77 м) створюють додаткові зручності пасажирам. Застосування склопластикових вузлів і елементів обшивки. З склопластикових композицій виконані задня і передня частина даху, задній бампер з вбудованими задніми ліхтарями, бічні накладки колісних арок. Слід відзначити так само властивий автобусним конструкцій каркасний принцип побудови кузова.

В даному випадку він забезпечує наступні переваги:

  • -можливість виготовити автобус, повністю відповідає Правилам 52 і ГОСТ 28345-89 (вимоги до конструкції мікроавтобусів);
  • -забезпечити високий рівень пасивної безпеки;
  • -міцний «міцний» кузов, що важливо в жорстких міських умовах експлуатації;
  • -можливість оперативно вносити зміни в конструкцію;
  • -контроль підготовки і фарбування кузова.
Файл:Рута 23 2 Турист 01.png

Автобус РУТА 23.2 Турист

Автобус РУТА 23.2 Турист призначений для приміських перевезень.

Випускається в модифікаціях з дизельним і бензиновим двигунами. Автобус має просторий салон, комфортабельні м'які сидіння, багажне відділення.

Загальна кількість посадкових місць - 22. За бажанням замовника можлива установка пневматичних подушок. Кузов виготовлений з матеріалів, що не піддаються корозії (склопластик, алюмінієвий композитний профіль), що значно подовжує термін служби автобуса.

  • Кількість пасажирських місць для сидіння 22
  • Габаритні розміри, мм
    • довжина 7680
    • ширина 2050
    • висота 2730
  • Двигун
    УМЗ 4216
    Cummins ISF

Виноски

Випадкова вікі