FANDOM

64px-Gold

Дана стаття є або була Обраною зброєю.

Лук
300px
Тип: Холодна зброя
Дистанція: Дальня
Матеріал: Дерево, роги, сухожилля тварин
Довжина: 0,5 - 2 м.
Час використання: Невідомо - наш час
Область використання: Весь світ
Користувачі: Вікінги, Апачі, Руська Дружина, Тамплієри
Лук - метальна зброя, призначена для стрільби стрілами. Для виробництва пострілу стрілець натягує тятиву, запасаючи тим самим енергію в зігнутій дузі лука, після чого відпускає тятиву, і дуга швидко розгинаючись, перетворює запасену потенційну енергію в кінетичну енергію швидко летючої стріли.

Опис

Техніка стрільби з лука полягає в:

  • установці стріли на дугу і упорі на тятиву ,
  • натягуванні тятиви однією рукою при утримуванні дуги лука та підтримки стріли іншою рукою ,
  • прицілюванні і звільнення тятиви.

Дальність польоту стріли залежить від конструкції лука; в середньому становить до 250 метрів для небойової стріли.

З часом лук еволюціонували у арбалет (близько IV ст. До н. Е.), Для стрільби, з якого вже не було потрібно особливого уміння і сили. У пізнє середньовіччя він був витіснений вогнепальною зброєю, хоча тривалий час вони використовувалися спільно .

Л
Файл:100px-Bow scheme.svg.png
уки поділяються на прості і складні, але всі вони являють собою дугу з тятивою для метання стріл. Прості виготовляли з цільного шматка деревини найбільш підходящих видів дерев довжиною до 1,5 м (максимальна відома довжина 2,2 м). Композитні (складові ) луки були коротші і їх виготовляли з різних матеріалів: ріг ( становив внутрішню частину ), деревина (середню ) і приклеєними сухожилля тварин (ззовні). Завдяки цьому була досягнута необхідна пружність, еластичність і міць .

Тятиву виготовляли з жил тварин, кишок, сиром'ятної шкіри або рослинних волокон.