FANDOM

ЛАЗ-698
ЛАЗ 698 02
Випущено штук Карпати 1 = 1 прим.
Карпати 2 = 1 прим
Габарити (д/ш/в) Довжина, мм 9200
Ширина, мм 2500
Висота , мм 3100
Швидкість (макс/номін) Макс.швидкість при повному завантаженні, км/год 74
Місць (сидіння/стояння) Місць для сидіння: 26
Двигун, потужність 150к.с.

ЛАЗ 698 «Карпати» — історичний автобус, який випустили на Львівському автобусному заводі.

ЛАЗ 698 01

Виконаний у суцільно металевому тримальному кузові вагонного типу, який має обтічність.

ЛАЗ-698 "Карпати" - автобус для міжміських перевезень півтораповерхового компонування. Був створений колективом Львівського автобусного заводу спільно з НАМИ в березні 1960 року в єдиному екземплярі. У порівнянні з усіма попередніми ЛАЗами, новий автобус володів небаченим комфортом! Крім пасажирських сидінь літакового типу, з роздільними і регульованими по нахилу спинками, в автобусі мався гардероб, невеликий буфет і туалетна кімната (і це в 1960 році!).

Салон автобуса було радіофіковано, а частина даху могла зсуватися для припливу свіжого повітря в салон, в особливо спекотну погоду. Задня частина салону автобуса була дещо припіднята відносно передньої для збільшення багажних відсіків. На автобусі був встановлений двигун ЗІЛ-130 потужністю 150 к.с., гідромеханічна автоматична коробка передач, гідропідсилювач керма.

В автобуса була пневматична підвіска. Передачі перемикались в автоматичному режимі, хоча було передбачено і ручне перемикання передач.

ЛАЗ-698 Карпати-2

ЛАЗ 698 "Карпати-2" - другий примірник міжміського автобуса підвищеної комфортабельності був побудований в грудні 1960, і був виконаний у стандартному кузові ЛАЗ-697. Цей автобус був показаний членам ЦК КПРС і Радянського уряду і отримав високу оцінку, а пізніше експонувався на Міжнародній автомобільній виставці у Лондоні в 1961 році.

Автобус оснащено новітнім V-подібним двигуном ЗІЛ-130, однодисковим зчепленням, синхронізованою коробкою передач, пневматичною підвіскою. Автобус мав 26 комфортабельних місць для сидіння і устатковувався буфетом, туалетом і гардеробом.

Виноски

Випадкова вікі