FANDOM

Коро́гва, хору́гва (очевидно, від праслов'янського korggy — прапор) — вид прапора; полотнище довільної форми, на якому зображені специфічні атрибути, які характеризують діяльність певної організації. Часто на корогві зображується герб та назва організації.

В сучасній вексилології розрізняють поняття «корогва» і «хоругва». Перше застосовується переважно для корпоративних знамен, а друге — щодо церковних знамен.

  • Корогва (прапор) — прапор корпорації, який містить зображені специфічні атрибути, які характеризують діяльність даної організації. Часто на корогві організації також зображується герб організації та назва організації.
  • Церковна корогва — церковний прапор з біблійними зображеннями. Складається з полотнища і держака-корогвища з навершям у вигляді хреста. Інколи церковні корогви виготовлялися з тонкої металевої бляхи, прикрашеної малюнком.
  • Корогва (підрозділ) — назва військового кінного підрозділу у польсько-литовському та козацькому військах 16-18 століттях, який воював під спільним прапором-корогвою.

Випадкова вікі