FANDOM

Комітет "Кияни за громадський транспорт" разом з Подільським трамвайним депо пропонують Вам оновлені трамвайні вагони для проведення незабутніх екскурсій і прогулянок містом.

Київ Трамвайний 01

http://tramvaj-kafe.kiev.ua/

Пуща-Водиця, Поділ, Куренівка, Борщагівка, Лук'янівка і Оболонь відкриються для Вас в новому світлі.

Можливості

Ви маєте можливість організувати
  • екскурсії з нашими або вашими екскурсоводами;
  • святкування днів народжень;
  • пам'ятних зустрічей;
  • випускних вечорів;
  • весіль; зйомок кліпів і фільмів.

Наші вагони мають обладнання для підключення різної аудіо та відео апаратури*:

  • mp-3 плеєри;
  • музичні центри;
  • мікрофони;
  • телевізори, монітори,і т.д.

Також, Ви можете прикрасити вагон елементами декорації**:

  • повітряні кульки;
  • серпантин;
  • постери; і т.п.

Маршрути

Відпочивайте, попередньо обравши будь-який час виїзду, тривалість поїздки*** і маршрут руху за наступними маршрутами:

  • Контрактова площа - Оболонь - Контрактова площа -2 години;
  • Контрактова площа - Пуща-Водиця - Контрактова площа -3 години;
  • Оболонь - Пуща-Водиця - Оболонь -2,5 години;
  • Контрактова площа - Відрадний - Контрактова площа -2,5 години;
  • Подільське депо - 5-я Лінія - Подільське депо -2 години;

Вагони

Ретро

Київ Трамвайний 02

Вагон побудований в 1988 році на Київському заводі електротранспорту за кресленнями та фотографіями вагонів Коломенського машинобудівного заводу, відкривають рух електричного трамвая у Києві 120 років тому. Зараз вагон має оригінальний інтер'єр.

22 серпня 1880р. у Петербурзі уродженець Полтавщини Ф. А. Піроцький першим у світі провів публічні випробування трамвайного вагона на електричній тязі. Екіпажною частиною тоді служила звичайна конка «імперіал», оснащена електродвигуном, до якого струм підходив прямо ходовими рейками.

Цей експеримент дав позитивні результати, але справжнє визнання того часу ідеї Піроцького отримали тільки за кордоном.

Тільки за 12 років - 1 червня 1892 р. в Києві - вперше на території Російської імперії пролунав дзвінок електричного трамвая. То були 6 двовісних вагонів Коломенського заводу, що почали курсувати між Подолом і Хрещатиком, долаючи важкий Олександрівський узвіз. Вагони були побудовані за американським зразком, і кожен з них мав 2 електродвигуни фірми "Спрег", встановлені на колішню жорсткого типу.

Живлення від котактного дроту, підвішеного над колією, здійснювалося з допомогою штаногового струмоприймача роликового типу. Контролери обох постів управління мали 8 ходових положень і одне - для електродинамічного гальмування. Механічне гальмо, колодкове з гвинтовим приводом, залишалося таким же, як на вагонах конки.

  • Роки роботи в Києві: 1892 - 1909
  • Максимальна швидкість руху(1892 - 1909): 27км/год
  • Кількість місць для сидіння: 26 [1]

У 2006 р. Вагон відновлений силами і фінансами комітету " Кияни за громадський транспорт"

З одного блога

lifekiev.com/kievskiy-tramvay/ Трамваї у Києві - це особливий вид транспорту, у якого досить розмите майбутнє, я б сказав. З одного боку, трамвайні гілки поступово закривають. З іншого, швидкісний трамвай по Борщагівській намагаються розвивати, значно оновивши станції і поставивши турнікети. Втім, і там не обійшлося без скандалу: обіцяли нові сучасні трамваї, а в підсумку виділений бюджет пішов незрозуміло куди. Але сьогодні, звичайно, не про це.

У мене з київським трамваєм пов'язані одні з перших спогадів про Київ взагалі. Справа в тому, що моє перше місце роботи розташоване на вулиці Польовій, якраз недалеко від зупинки швидкісного трамваю “Польова”. Тому принадність поїздок на цьому виді транспорту я встиг відчути в повній мірі з самого початку. І контролер мене штрафував, і трамвай по шляху ламався, і вдавалося бачити колону з 20-ти трамваїв, що стоять поспіль з-за того, що у першого з них відвалилося колесо... І адже зрозуміло, на даний момент це не найкращий за умовами вид транспорту. Але все ж є якась романтика в поїздці на київській “трамвайній ковбасі”...

Трохи історії

Перший київський трамвай був запущений у далекому 1892 році з кінного маршруту “Хрещатик - Деміївка” і по ділянці Олександрівського узвозу. До речі кажучи, це був перший у Російській імперії трамвай.

Цікава також історія розвитку різних видів трамваїв.

Види трамваїв у Києві

Файл:Київ Трамвай Дати 01.png

Найвідомішим з трамвайних брендів є “Татра”. Саме такі агрегати курсують по столиці України і донині.

Виноски

  1. За матеріалами музею КП "Київпастранс"
  • - параметри обладнання для підключення медіа апаратури попередньо уточніть при замовленні вагона.
    • - для безпеки руху, перед оформленням вагона обов'язково проконсультуйтеся з фахівцями депо.
      • - мінімальний час замовлення вагона - 2 години.