FANDOM

Файл:КТМ КТП 01 Святошин.png

Усть-Катавский вагонобудівний завод, заснований ще в 1758 році, випускає трамваї понад століття (перші моделі вийшли в 1901 році).

У радянський час отримав ім'я Кірова. Вагони серії КТМ/КТП (Кіровський Трамвай Моторний/Причіпний) почали випускатися після війни; перша модель, поїзди з двовісних вагонів КТМ-1 і причепів КТП-1, постачалася, серед інших міст, і в Київ - з 1948 року. До того часу всі тризначні серії номерів уже використовувалися раніше, і новачкам присвоїли номери раніше списаних вагонів: моторні вагони - 5**, причепи - 1**. Наскільки нам відомо, останні дві цифри номерів головного вагона і причепа завжди збігалися.

Файл:КТМ КТП 519 119 Набережна.png

Поїзди спочатку надійшли в депо імені Шевченка і використовувалися на 9-му, 10-му, 23-му маршрутах.

З відкриттям у 1959 році Дарницького депо частина складів була передана туди і експлуатувалася на лівому березі. Прихід більш сучасних чотиривісних МТВ і, особливо, початок масованих закупівель "Татр" дозволило Києву взяти курс на модернізацію рухомого складу, і все двовісні вагони стали інтенсивно списуватися і направлятися в інші міста. КТМ не стали винятком; останні з них були передані в Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Маріуполь, Миколаїв у 1966 році.

З тих пір ні двовісних (пасажирських), ні усть-катавских вагонів в Києві не було.

Випадкова вікі