FANDOM

Дреговичі (від «дрягва», «дрега» — болото) — одне із східнослов'янських племен (союзів племен), яке жило між Прип'яттю і Західною Двіною. Згадуються у «Повісті минулих літ».

Вважають, що назва дреговичі пов'язана з давньоруським словом «дрягва» — болото і вказує на характер місцевості, де жило це плем'я.

Найбільшими містами дреговичів були Туров, Клецьк, Слуцьк та ін. Землі дреговичів становили самостійне князівство з центром у м. Турові. В 10 ст. це князівство увійшло до складу Київської Русі. Київський князь Володимир Святославич під час поділу Русі на уділи більшу частину землі дреговичів включив до Туровського князівства, південно-західна частина відійшла до Полоцького князівства.

Основні заняттяРедагувати

За археологічними даними, дреговичі — землеробське населення, яке займалося також промислами й ремеслами (обробка заліза, гончарство тощо). Відомо багато пам'яток дреговичів 9-10 ст. (залишки поселень, курганні могильники з трупоспаленнями). В курганах дреговичів 11-12 ст. виявлено поховання з трупопокладаннями іноді в труні або в зрубі з двосхилим дахом.