FANDOM

Припустімо, Ви адмін москальської російської вікі із схожою до моєї тематики. І ми з Вами на сходнякє через особисті контакти домовилися про організацію міжмовних посилань. Що для цього треба робити?

Зробити запит на Центральну (російськомовну) вікі

На цій сторінці Ви можете подати запит на створення міжмовних посилань між Вашою вікі і викиями однаковою тематики на інших мовах. Будь ласка, прочитайте:

  • Довідка:Міжмовні посилання для отримання докладної інформації про міжмовних посиланнях.
  • Довідка:Інтервікі посилання для отримання загальної інформації про те, як можна зв'язати між собою дві віки.

При створенні запиту, будь ласка, використовуйте шаблон {{InterwikiLink|Вікі №1|Вікі №2}}; наприклад, {{InterwikiLink|naruto|ru.naruto}} Це дуже важливо для спрощення роботи. Запити без шаблона, найбільш ймовірно, не будуть виконані.

В одному запиті можна відразу подати заявки на міжмовні посилання між Вашою вікі і всіма вікіями на різних мовах, що існують на даний момент. У цьому випадку, використовуйте шаблон InterwikiLink два і більше разів.

Дочекатися звіту про виконання зв'язку між вікіями

Поставити взаємні посилання на статті

Приклад

у мене стаття АК2012 у Вас АК-2012 Як правильно зв'язати, не перейменовуючи статті? Що я повинен проставляти ще окрім взаємних ru і uk?

В АК-2012 потрібно поставити [[uk:АК2012]], а в АК2012 - [[ru:АК-2012]]. Саме так, в подвійних квадратних дужках.

Виноски