FANDOM

Засновник — це учасник, який створив нову Вікі.

Файл:Засновник 03.png

Засновник Вікі автоматично отримує права адміністратора та бюрократа. Ці права дають засновникові доступ до налаштувань Вікі, дозволяють контролювати вміст статей на Вікі.

Однак він не має ніяких привілеїв порівняно з іншими учасниками Вікі-спільноти, в тому числі, він не володіє Вікі, яку заснував, і у нього немає права власності на всі статті, які є або будуть написані на цій Вікі.

Тобто, засновник — це почесне звання, а не «вищий титул» на Вікі.

Фактично, будь-який інший учасник, отримавши права бюрократа, автоматично прирівнюється до засновника Вікі.

Єдине право, яке має засновник Вікі - це визначати політику Вікі і загальний стиль статей і їх вміст на початковому етапі розвитку Вікі.

Як дізнатися, хто заснував Вікі?

Файл:Засновник 01.png

Так як засновник Вікі, відрізняється від інших учасників тільки позначкою "Засновник" на своєму профайлі, то однозначної відповіді на це питання немає. Є кілька варіантів дій у цьому випадку:

  • Зайти на сторінку Спеціальна:ListUsers і знайти учасника, має одразу права та адміністратора та бюрократа.
Файл:Засновник 02.png
  • Зайти на особисті сторінки адміністраторів Вікі.
  • Якщо засновник був позбавлений прав адміністратора та бюрократа, то зверніть увагу на учасників, зазначених у журналі прав учасників.

Виноски

ru:Справка:Основатели