FANDOM

ДП "Автоскладальний завод №1" ПАТ "Автомобільна компанія "Богдан Моторс" (бувш.ЛуАЗ)
БогданЛуцьк03
Загальна інформація
Рік створення У 1955 році на новозбудованому Луцькому ремонтному заводі розпочалося виготовлення автомобільних запчастин, устаткування і, власне, ремонт автотранспорту
Рік останнього перейменування В лютому 2005 року було створено корпорацію "Богдан". ВАТ "Луцький автомобільний завод" виступив одним з її співзасновників
У 2009 році до складу ВАТ «Луцький автомобільний завод» увійшли ВАТ «Черкаський Автобус», ТОВ «Богдан-Спецавтотехніка» та ТОВ «Богдан-Логістик».
В жовтні 2009 року на позачергових загальних зборах акціонерів ухвалено рішення про нову назву підприємства — АТ «Автомобільна Компанія «Богдан Моторс»»
Стан працює
Міцезнаходження Знаходиться у Луцьку
Характер діяльності виробник автобусів та тролейбусів
Власник Український промислово-інвестиційний концерн
Завод є співзасновником корпорації «Богдан».

ДП «Автоскладальний завод №1» ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс» — українська автомобілебудівна компанія в складі корпорації «Богдан», великий виробник автобусів та тролейбусів. Знаходиться у Луцьку.

Власники

У лютому 2000 року була укладена угода з концерном "Укрпромінвест" на складання автомобілів ВАЗ у Луцьку. 14 квітня відбувся комерційний конкурс з продажу 81,12 % акцій ВАТ Луцький автомобільний завод. Переможцем у цьому конкурсі став концерн "Укрпромінвест". В лютому 2005 року було створено корпорацію "Богдан". ВАТ "Луцький автомобільний завод" виступив одним з її співзасновників.

БогданЛуцьк04

В грудні 2006 на зборах акціонерів було оголошено про зміну назви. Наразі луцький завод є дочірнім підприємством «Автоскладальний завод №1» публічного акціонерного товариства «Автомобільна компанія «Богдан Моторс».

В різний час на підприємстві вироблялися легкові автомобілі марок ЗАЗ, ЛуАЗ, ВАЗ, УАЗ. В теперішній час завод під маркою "Богдан" випускає автобуси різних розмірів, а також тролейбуси.

В 1995 році державне підприємство ЛуАЗ було перетворене на ВАТ, а 2000 року приватизоване. Власником контрольного пакету акцій за 10 млн 800 тис. грн. став Український промислово-інвестиційний концерн. Зараз 63,49% акцій заводу належать британській компанії SV Motors Ltd, 24,72% — ВАТ «Міжрегіональний фондовий союз»[2]. Завод є співзасновником корпорації «Богдан». У 2009 році до складу ВАТ «Луцький автомобільний завод» увійшли ВАТ «Черкаський Автобус», ТОВ «Богдан-Спецавтотехніка» та ТОВ «Богдан-Логістик». В жовтні 2009 року на позачергових загальних зборах акціонерів ухвалено рішення про нову назву підприємства — АТ «Автомобільна Компанія «Богдан Моторс»».

Історія

БогданЛуцьк02

У 1955 році на новозбудованому Луцькому ремонтному заводі розпочалося виготовлення автомобільних запчастин, устаткування і, власне, ремонт автотранспорту. З вересня 1959 завод перейменовано на Луцький машинобудівний, підприємство займається виробництвом різноманітних причепів та авторефрижераторів. У 1966-1967 завод переорієнтовується на виробництво вантажнопасажирських авто ЗАЗ-969 і отримує відповідну назву — Луцький автомобільний завод. В сімдесятих та вісімдесятих роках нарощується виробництво позашляховика ЛуАЗ-969 і його модифікацій. Від початку дев'яностих завод опинився в скрутній економічній ситуації, обсяги виробництва скоротились. В цих умовах була спроба запустити у серійне виробництво новий позашляховик ЛуАЗ-1301.

БогданЛуцьк01

З приходом інвесторів у 2000 році підприємство починає орієнтуватися на виробництво та складання автомобілів іноземних марок: ВАЗів, УАЗів, KIA та Hyundai.

Модельний ряд

В червні 2005 керівництво корпорації «Богдан» ухвалило рішення про перенесення виробництв: автомобільного з Луцька в Черкаси та автобусного з Черкас до Луцька. У наш час ЛуАЗ виготовляє різноманітні автобуси та тролейбуси, що курсують міськими маршрутами Луцька, Львова, Луганська, Хмельницького, Кременчука та Сімферополя.

Виноски

Випадкова вікі