FANDOM

Чергова українська соціальна мережа носить назву ВсіТут.

В 2016 році адміністрацією кардинально змінено Умови користування. Соцмережа перейшла на новий дизайн.

ВсіТут Головна001

Головна сторінка зразка кінця 2016

ВсіТут - соціальна мережа
ВсіТутЛого01
Українська назва ВсіТут
Пора з 2014
ребрендинг у 2016
Тип соціальна мережа
Культура українська
є можливість зміни мови на
Русский (RU)
English (US)
Домени http://vsitut.com/

З блогів адміністрації соцмережі

«Щоб протистояти істеричної російської антиукраїнській пропаганді і об'єднати всіх українців та патрітов України, в 2014 році виникла ідея створити проукраїнську соціальну багатомовну мережу. Досвід нашої команди програмістів у створенні сайтів на різних інтернет-платформах, адміністрації та обслуговування LINUX серверів дозволив вибрати оптимальний і найкращий на даний момент движок для соціальної мережі України. У 2014 році власними коштами був куплений хостинг, вибрано запам'ятовуюче доменне ім'я і назва «ВСІ ТУТ» для майбутньої соціальної мережі. Після покупки ліцензії почався 3-х місячний процес перекладу англійської мови движка мережі на українську та російську мови - у підсумку власними силами було переведено понад 22 000 пропозицій і мовних фраз. Після придбання першої ліцензії на компоненти і плагіни мережі було зроблено рішення про можливість перекладу сайту в робочий відкритий режим. 18 січня 2015 в інтернеті з'явилася соціальна мережа України «ВСІ ТУТ».

Соціальна мережа України «ВСІ ТУТ» створена як волонтерський інтернет-проект і не належить ні до якої партії, клану чи спільноти. Головною метою проекту є об'єднання українців і патріотів України незалежно від мови спілкування та місця проживання. Умови використання мережі і правила, які забороняють розміщувати матеріали або контент провокаційного і образливого характеру, що принижує гідність людини, її етнічні, культурні, релігійні та інші особисті цінності, а такоже контент, який спрямований на підрив суверенітету й цілісності України, у тому чіслі будь-які публікації включаючі коментарі, посилання та публікації протиукраїнського характеру дозволяють користувачам сайту вільно відчувати себе в мережі.

У лютому 2016 року з переходом на нове ядро, Адміністрація сайту «ВСІ ТУТ» була змушена видалити близько 3000 користувачів мережі, але ці дії не послабили інтерес патріотів України до нашого сайту. В даний час наш проект «ВСІ ТУТ» використовує найсучасніші підходи та інноваційні технології інтернету і веб-програмування і дозволяє користувачам сайту безпечно користуватися всіма ресурсами мережі без обмежень.»
~ https://vsitut.com/feedback/detail/1055-1088-1086-1085-1072-1089

Плюси

  • Є движ. З початку 2017 року почали активно приєднуватися користувачі (не дивлячись на обмеження окремих функцій сайту у зв'язку із оновленнями)

Мінуси

  • Неможливо вантажити музику у вигляді аудіофайлів (боротьба за аффторське право). Недолік компенсується широкими можливостями завантаження відео з різних джерел.

Висновок

Хто хоче спробувати — пробуйте.

Випадкова вікі